MMANYTT

Idag försökte jag hålla bättre kosthållning än igår och det gick rätt bra. 
I och med jag skulle testa på MMA idag så tänkte jag att jag måste se till att ha mycket energi i kroppen innan jag skulle börja "rulla" på mattan igen...
Men inna det var dags att börja "rulla" så ringde jag Linda för att höra hur det var med henne och se om hon ville hänga på och gå en runda i skogen.
Klart hon ville umgås med en trevlig kille som mig.. ;) hehe'
Så jag körde till henne och hälsade på mina katter, Puma och Tiger! :D Så kul att få träffa de igen!!
Sen satte vi oss i bilen och jag körde ut mot Mörarp och sen vidare mot skogen som jag skymtade på håll.
Vi bara körde på känsla och hamnade i skogen precis utanför Åvarp.
Jag hade så klart med kameran och det blev en del trevliga bilder från promenixen.
  
                

Efter promenaden så körde vi Hampus till berrga så han fick köpt sin efterlängtade macbook och efter det så drog vi vidare till Louise och Stefan och kollade på deras nya lya i Ramlösa.
Men vid det här laget så började bli dax att dra sig hemmåt pack ihop grejorna för kvällens MMA och stoppa nåt i magen.

Jag visste vad jag hade att vänta, ett tungt träningspass...
Det var helt fantastiskt att vara tillbaka på mattan och jag tror jag kommer gå dit igen på Torsdag om jag inte är helt öm i kroppen efter denna massaker.
Det märks helt klart att man har varit borta typ 4 månader och att de jag tränade med innan att de fortsatt hela tiden.
Man var lite ringrostig om man så säger...
Men det kom tillbaka mer allt efter som man höll på.
Jag är hyfsat nöjd med min insats, men kör jag på 4-6 veckor så ska jag nog vara tillbaka där jag slutade ungefär.

Nu är det dags att lägga denna trötta kropp i sängen så den är pigg imorgon igen.
Sov gott alla! =)

Vad tränade du idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0