ska, ska inte, ska, ska inte, ska, ska inte, ska...

                               
Hrm, jag vet inte hur jag ska göra idag med MMA:n för såren på knäna har gått upp inatt.
Blev lite blodigt på lakanet...
Sen har jag en hel del att förbereda tills imorgon, men har jag en jäkla tur så kan jag hinna med allt nu på dan.
Se möjligheterna! ;)

Igår var jag hos mormor och morfar och det var supergott med räkor och allt tillbehör som serverades med tillhörande vittvin som avslutades med en R'emy Martin.
Kvällen blev lång, var där strax efter kl 18 och gick hem 00:30 ungefär.
Det pratades om allt mellan himmel och jord och historier från förr, det är riktigt roligt att höra på men en del historier har man hört innan. Men att få höra om tiden då morfar var aktiv gymnast är pricken över i:et för mig.
Den mannen är en legend för mig! =)
Träna 7 dagar i veckan, jobba samtidigt och sen ha en bunke barn hemma också, plus att det var tävlingar och uppvisningar emellan det.
Bra jobbat! ;)

Men jag hoppas kunna få ordning på det jag måste nu så att jag också kan ta tag i min träning ordentligt och koncentrera mig på det jag har framför mig, så att man får göra det man vill här i livet. =)

Nu ska jag se om jag inte kan fixa så mycket som möjligt med det jag ska idag så att man kommer en bit på vägen till den där drömmen man har. =)

Fan vad jag vill träna idag! Nödlösningen är gymmet... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0