Brunch Söndag!

Igår var det ju fest för Niklas som fyllde 18år och jag skulle ta det lugnt och  inte gå ner på stan..
Misslyckades än en gång.
Men inte lika brutalt som jag brukar dock.
Jag körde till festen och ställde bilen där så jag tänkte att jag skulle hämta den idag.
Men ta mig hem var inte lika lätt fixat om man inte ville ta taxi själv.
Så Markus sa att han skulle ner till Madame Mustasch och att jag kunde dela taxi med honom om jag ville.
Och så blev det och jag tyckte att jag lika gärna kunde hänga med in och ta en öl så kunde man ju säga hej till Ullis som jobbar där också.
Hmm, det blev inte en öl... en blev snabbt till några.
Blir lätt så när det bjuds av både Ullis och nån kock och Markus.
Sen ska man ju själv också bjuda igen så...

Men idag är det premiär för brunch på Madame Mustach, så jag bjöd ut farsan och lillebror Hampus.
Så jag väntar på skjuts så jag kan hämta min bil för att sen ta mig ner dit med "lill-familjen".

Detta blev bara ett litet extra inlägg idag, det är vila från träning idag.
Som alla andra Söndagar.
Tycker inte det är nåt att träna denna heliga dag, som man oftast är bakis på.

Tack och hej leverpastej!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0