Gymmet igår MMA idag...

Jag måste bli bättre på att göra inlägg!

Igår var jag på gymmet och körde axlar och ben.
Det började med en special övning som jag fått från Magnus Samuelsson.
Det är en hantelövning, svårt att förklara i text hur den går till. Men man har hantlarna vid sidan av kroppen och sen ska dom upp på raka armar utan att vrida hantlarna liksom.
Var ett tag sen man körde den med, men det var ett tag sen körde det mesta känns det som eftersom man har haft ett uppehåll under julen och bara kört några ströpass emellanåt.
Men den övnngen gick rätt bra, hade ca 4kg mer i vikt innan men det kommer snart igen.

Därefter gick jag vidare med hantelflyes och sen baksida axlar och sist men inte minst, Trapz.
Trapzen körde jag i smith-maskin och var lätt bakåtlutad och körde 3 set. Sen tog jag av lite vikter och körde lite lätt framåtlutad och ca 20reps för att pumpa ut det sista jag hade.
 Efter detta blev det ben och jag började med benpress och sen vidare till leg curl för att bensparken var upptagen.
Men det är bara bra att vända på ben träningen som jag brukar göra, för annars är det så lätt att man stannar och kroppen vänjer sig vid det mönstret om man kör samma hela tiden.
Så sen blev det såklart benspark efter leg curlen för att sen avsluta med vaderna.

Done!!!
Jag såg nästan stjärnor ett tag, var helt slut i kroppen så det ända jag kunde tänka sen var, MAAAT!!!! NU!!!!

Och till mat blev det hamburgarkött och makaroner som gick snabbt och lätt att göra.
Med senap, ketchup och rostad lök till.

Idag är det MMA som gäller, men nu ska jag se om jag ska fixa ny mobil.
Har funderat så länge på detta men aldrig kommit fram till om jag ska det för jag har haft funderingar på om jag ska jobba utomlands nu under våren.
Mitt gamla abonemang går ut nu i februari så det hade varit bra om jag inte tecknade ett nytt om jag nu kommer jobba utomlands, om jag får nåt jobb vill säga.
Men ibland tänker jag, ah, va spelar det för roll, jobbar jag så fixar jag det.

Dessa grabbar som kommer köra MMA ikväll =)
                   

                     Ha en kanon dag!!
                          Peace...


Kommentarer
Postat av: Denice

Det börjar gå långt mellan inläggen nu.. Kom igen nu! Håll tempot uppe!

2011-01-19 @ 22:57:41
Postat av: Sis Dina :)

Du, nu var det längesedan det blev nåt nytt inlägg här! Keep it up, Jimmy! ;D

2011-01-26 @ 12:23:49
URL: http://walfridsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0