On the go

Nu har jag snart jobbat klart för idag och ska bege mig till gymmet.
Idag kommer jag köra rygg och biceps.
Ska bli tunga marklyft och andra härliga övningar.
Har laddat upp med frukost och tacos till lunch (resterna sen igår).
Idag blev det dock inget bröd för det är för meckigt att hålla på med.
Och som jag skrev i förra inlägget, att ljust bröd äter jag bara efter träning.
Hem om och packa väskan och slänga i mig lite kreatin också bara. =)
Sista passet denna veckan, imorgon är det vila som gäller.

Kommer försöka göra ett till inlägg senare idag om det inte blir för körigt. För idag blir det en tillställning för att fira att jag har fyllt år.



Får se om jag lyckas köra biseps curl med stång som Magnus Samuelsson ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0