Spa i Arild

Igår hann jag inte göra nåt inlägg då jag var på spa sen träning (MMA).
Morsan bjöd mig och mina systrar på spa, som var helt fantastiskt.

Jag gick upp och käkade frukost och packade mina väskor, en för spaet och en för mma.
Sen slängde jag i mig en proteinare och satte mig i bilen för att hämta upp dom som skulle med.
Väl där fick vi vara i relax-avdelningen, där fanns vatten och frukt på bordet, två duschar, en bastu, och två tassbadkar.
Vi bytte om till morgonrockar och jag bara njöt att få vara med min mamma och mina två systrar.
Sen var det dax för behandlingar, morsan tog ansiktsbehandling, Pauline tog Papaya och melon inpackning,
jag och Dina tog Spirulina och tång.
Jag och Dina var i samma rum och blev inpackade i denna dynga.
Dom visade ner oss på britsen och sen var det på med detta kladd och sen över med plast och handdukar och till sist en maddrass med värme i.
Jag låg där och kollade upp i taket och tänkte, jaha då ligger man här som en packad sill med en massa dynga och insvept i plast och handdukar.
Inte nog med det, den där maddrassen hade karborreband så man kom verkligen ingenstans.
Så jag kollade över mot Dina och såg henne ligga där och blunda och jag tänkte att det kankse man skule göra.
Det gjorde jag och tänkte att nu ska jag bara vara i nuet och njuta till fullo av detta och gå in i mig själv och bara vara.
Sen kommer terapeuterna in igen och börjar ta bort allt som är runt en.
Hon säger att jag kan gå in och duscha av mig detta nu, var på jag säger, det var gott detta.
Hon svarar, vi hörde det...
Jag erkänner, jag somnade till lite nätt och andades väldigt tungt kände jag. Haha.
Jaja, sen smorde hon in oss med någon olja, därefter gick vi tillbaka till relaxen igen.
Jag satte mig en stund i bastun och lite senare kom Dina in och höll sällskap.
När vi kommer ut frågar Pauline om jag har duschat, nej jag har bara bastat.
Men det såg ut som att jag hade duschat, det kan jag hålla med om.
Så mysigt och trevligt detta var!
Tack morsan!!!! :D

                                 
                               (Dina, Pauline, Morsan, Jag)

                                 

Sen bar det hem för lite mat och sen iväg till MMA:n.
Det blev ett pass i nybörjargruppen för jag hann inte i tid till det andra passet som jag hade tänkt mig annars.
Det var kul att komma igång med MMA:n igen, men det var mycket repetition eller bara repetition rättare sagt.
Det var i alla fall kul att känna lite nätt på det.
Var en del nya ansikten som man aldrig sett innan och man fick hjälpa dom lite när man körde med dom.
Det var bara kul.

Nu ska jag göra mig i ordning för ett pass på gymmet, så vi hörs senare! =)

Ha en toppen dag, för det ska jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0