Puuh

Idag är det vila som gäller efter gårdagens MMA-pass.
Man är lite sliten idag får jag erkänna, men jag ska nog på det igen imorgon!?!
Finns ingen anledning till att gnälla om att det känns här eller man har ont där, men jag kan informera om att jag har skrapat upp knäna på mattan och är lite stel i nacken och sen är jag lite öm i kroppen i största allmänhet.
Men det går över snabbt, men skulle det inte göra det så tränar vi bort det. ;)
Just det, jag kom på det att när jag har ätit idag så har jag haft ont i käken också så någon smäll har man nog fått där också. :P

Ikväll ska jag hem till min mormor och morfar och käka räkor och dricka lite vitt vin.
Det ska bli gött att träffa morföräldrarna i alla fall och slicka såren. haha ;)

Vi ses snart igen! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0