Vardag igen...

Jaha, då var man inne i en ny vecka igen.
Det var en intensiv och händelserik helg så man var rätt seg igår.
Jag hade inte tid att vara bakis för jag blev hämtad av Linda, som var snäll och körde mig så jag kunde hämta min bil som stod på husensjö.
Sen körde jag ner och hämtade farsan och Hampus och vidare till Madame Mustach för lite brunch.
Det var riktigt gott och tror även att det var uppskattat av de andra två också.
Riktigt kul för i lördags var jag ju där med Markus och han känner ju alla där, själv kände jag bara Ullis men nu känner man lite fler där.
Och alla är super trevliga.
När vi kom dit så hälsade alla på en och man fick till och med lite rabatt på brunchen.
Inte fel. ;)
Jag var även hembjuden på middag till en kompis och det blev rätt sent.
Var inte hemma förrän vid 1:00-tiden.
Så det var full rulle hela helgen så på igår var jag seg och vaknade inte förrän 11:30.
Brukar inte sova så länge.
Men det får man väl ibland!?!

Nu sitter jag och har precis slängt i mig ett mellanmål, för att sen röra mig ner mot träningen vid 18-tiden.
Det blir MMA idag och hoppas att det inte blir lika tuff och skaderik träning denna veckan som förra.
Men lite blåmärke och så står man ut med men jag vill inte skada mitt knä så som jag gjorde förra veckan.
Det var inte kul, för det gick ut över min gym träning...

Men idag ska jag vara på G och hålla fokus när vi spärrar.
Inga lätta misstag eller så.
Jag får återkomma om hur det gick.

Så ni får ha det så bra så länge!!


Kommentarer
Postat av: Syster Dina :)

Din bil eller min bil? Hur har det gått med din? :)

2011-02-15 @ 21:24:35
URL: http://walfridsson.wordpress.com
Postat av: Jimmy Krigare

Det var min bil jag hämtade.

Det gick som det gick med min, fick lämna in den till bildeve då Ralle inte kunde fixa den. lite drygt 4700kr så det var lagom kul...

2011-02-15 @ 23:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0