Fläskfil'e och hasselbakspotatis...

Så då har man slitit idag också.. ;)
Jobbat hos morsan och sen tränat och lagat god mat som rubriken talar sitt klara språk om...

Ikväll går jag rakt på sak... Träningen...
Den gick så jäkla bra idag, älskar det!!
Började så klart med lite uppvärmning som skedde på löpbandet.

Bröst och triceps stod på schemat, men jag ska försöka undvika träna vid 19-tiden hädanefter.
Dagtid är det bästa, för alla som har avlagt det vanligaste nyårslöftet är där på kvällen.
Jag gjorde en sak som jag själv inte gillar när andra gör det, nämligen att ockupera en maskin jättelänge.
Men det var sjukt mycket folk så det var inte så mycket som var ledigt, typ inget.
Jag tog cable crossen och körde tre övingar bröst.
Det blev att jag körde övningar som jag inte kört på väldigt länge och det var tanken också, men jag hade några andra övnngar i åtanke. Detta blev super ändå!!
Måste kunna improvisera vid sådana här tillfälle, lås aldrig dig vid ett särskilt upplägg på övningar, för då kan du lätt bli stående och bli kall och får inta alls den intensiviteten som man vill/ska ha.
Ha alternativ.

Vilken pump och grym kontakt jag fick i triceps som jag inte har haft på ett tag.
Kändes som att triceps ville hoppa ur och bara springa bort...
Säger som Arnold Schwarzenegger när han snackar om pump; I got the feeling of coming at home, I got the feeling of coming at the gym, I got the feeling of coming when I pump up backstage, I got the feeling of coming when I pose infront of 5000 people, can you imagine how much I'm in heaven...
Körde två tunga övningar för att sen sluta med en lätt så att jag körde slut på triceps riktigt ordentligt.
I sista övningen körde jag bara 2 set, det räckte mer än väl för idag.

Lite bilder direkt efter träningen...

                     
                                
                       My governor kicks your governors ass!
                                        Kung Arnold!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0