Fredagsmys

Idag är jag och hjälper min morsa på hennes spa till klocka 17.
Sen är det dax för gymmet! :)
Jag har dock fått en mixer av mina underbara systrar, men som inte fugerade som den skulle så jag skulle behöva byta den.
Jag plockade ur den ur lådan och skummade igenom instruktionsboken, faktiskt, jag gjorde det.
Sköljde av alla delar och satte ihop den som det stod att man skulle göra, då händer det.
Jag slänger i yoghurt och allt annat jag ska ha i och sätter igång och börjar mixa, efter en kort stund börjar det lukta
bränt om den.
Då upptäcker jag att det rinner ur yoghurt och allt annat som är där i, rakt igenom hela maskinen och ner i motorn...
Hmm, sådär lagom kul...
Jag som ville ha en ny mixer och såg fram emot min egen hemmagjorda proteindrink :(
Får se om jag hinner med och byta den idag annars får jag ta det imorgon kanske.

Men idag blir det axlar och ben-träning.
Som jag har sett framemot detta passet...
Axlar är alltid kul och jag gillar att pressa dom hårt, även benen gillar jag att plåga ordentligt.
Det är muskelgrupper som jag gillar ge stryk! hehe
Jag återkommer eventuellt senare om detta passet. ;)

Sen är det hem och mysa med tacos och filmen Grown ups som jag inte sett än.
Min kusin bjöd in sig själv till denna trevliga tillställning idag.
Hon tyckte nog inte att man kan käka tacos själv, för hon bara garvade när jag berättade om mina planer för kvällen.
"Haha, tacos?? Själv??" jag bara jaa?!? "haha, jag kan komma och kolla film med dig".
Kände inte mig så ensam innan, men NU gör jag.. HAHA

Jaja, nu ska jag kämpa vidare här, men först är det lunch och sen tabort det sista julpyntet som inte kommit ner än.
Shit, som jag sliter här!! Svetten lackas i pannan haha :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0