Direkt från soffan...

Jaha, nu sitter jag i soffan hos morsan som jag förövrigt har sovit i inatt.
Det var inte riktigt meningen men jag däckade direkt när jag doppade häcken i soffan.
Det har hänt en hel del sedan senaste inlägget...
Jag kan nog ite ta allt i ordning och sen orkar jag nog inte heller dra allt i detta inlägget.
Men jag kan  berätta att det var sommarfest igår, som var en succ'e.
Det var ute på landet (vallåkra närmare bestämt) som ett gäng hade ordnat dena tillställning med talangjakt, sång, sketcher och en massa anan underhålning.
Det var sjukt kul!

Jag har sagt till mig själv att inte dricka varje helg som jag har gjort sedan i augusti/september någongång och jag klarade av att hålla förra helgen.
Grattis, stor klapp på axlen!!!
Nu var det ju den här sommarfesten denna helgen som var bokad för flera månader sedan så då måste man ju bara gå.

Träningen går bara utför, eller egentligen inte... Men dena veckan är jag förkyld så jag har inte tränat nåt överhuvudtaget.
Igår kände jag att det "spritte" i kroppen så jag gick faktiskt ner i grottan och lyfte lite skrot.
Näsan rinner lite grann, men inte allt för myckt så jag tror jag kan träna så nätt igen.

Det var Shootfighting/MMA-gala på IH (Idrottens Hus) förra helgen, som var sjukt bra och rolig.
Jag hjälpte till där och agerade som "runner" vilket innebär att jag såg till att dom som skulle fightas visste när dom skulle upp i ringen och såg till att dom var på rätt plats och så...
Det var en lyckad gala som Kaisho (klubben som jag tränar för) anordnade.
Kolla gärna in lite klipp på youtube, bara klicka här.
Vet inte riktigt exakt hur det gick för kaisho, men vi hade tio fighters från klubben och jag vet att vi vann merparten av matcherna.
Skulle kunna gissa 7-3.

Hmm, vad har mer hänt sedan förra inlägget som kan vara värt att nämna?
Det har jag ingen aning om, så det får jag återkomma om senare i så fall...
Nu ska jag äta frukost och få lite energi så kanske man minns vad som mer har hänt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0