Sommar, Sommar... Var är duu???

               TRYCK PÅ BILDEN FÖR STÖRRE STORLEK!!

        
            


Tänkte om jag skulle uppdatera här lite.. ;)
Hrm, var ska man börja? Det finns ju en del att berätta sen sist men egentligen också så lite...
Det var ju ett tag sen man tränade ordentligt, men med handen på hjärtat så har jag ju faktiskt lyckats komma igång rätt bra nu.

Jag började så klart komma igång igen på SATS där jag är medlem (eller med-lem lite så där skämtsamt).
La upp ett bra fyradagars-schema som jag tänkte jag skulle börja med lite lätt.
Kör 12rep/set och på typ bara 75% av min kapacitet för att inte åsamka mig skador och/eller sjuk träningsvärk.
Men det har gått bra, inte allt för mycket träningsvärk och inga skador.
Jag körde på några veckor och sen snackade jag med min vän och gamla träningskompis Conny och nämnde då att jag kommit igång igen.
Conny har varit skadad och borta från träningen väldigt länge han också så han frågade om vi skulle köra ihop. Bra för oss båda, så är det lättare att komma igång, men jag hade redan kommit igång hyfsat bra..
Så förslaget var att träna på Friskis & Svettis där vi tränade ihop sist och det bästa var att de hade så att man fick provträna en vecka gratis..
Sagt och gjort, vi körde schemat jag lagt upp och sen när den veckan var avverkad så drog vi vidare till nästa gym, Filborna Arenan där vi oxå fick en vecka gratis. ;)
Nu har vi avverkat den med...
Då ställde vi oss så klart frågan, hur gör vi nu?? Enkelt, vi drar till nästa gym!!
Träningsakademin... Där har vi nu fått 2veckor gratis.
Känns helt ok för mig, jag går ju ändå och betalar till SATS, men helt ok ändå. ;)

Det är riktigt bra att prova på lite andra gym och hitta tillbaka till den där gnistan... Så gör det samma som vi tycker jag. ;)

Idag var jag och simmade... känns som man sjunker som en sten, det jobbiga vara att hålla huvudet över vattenytan eller rättare sagt munnen, för jag svalde en del vatten kändes det som.
Det började bra och jag hade en motionsbana för mig själv men sen kom det lite folk och skulle köra tråkig vattengympa.. ;( bytade till annan bana och där gick det lååångsamt och sen var där en bana med en massa kids så jag gick upp satte mig en stund och då drog ungarna så då var jag ensam igen och jag körde 20min till.
Riktigt bra konditions träning som kan kompletera mitt gymtränande.

Jag har fått såån energi och livsglädje igen och bara längtar till ljusare tider, men jag tycker ändå att det känns som att det är på väg att vända redan nu. ;)
Kolla bara såå kul och härligt detta äärrr!!! =))
                                               
                       TRYCK PÅ BILDEN FÖR STÖRRE STORLEK!!

      

      


Kommentarer
Postat av: pauline

Undra vem mästerfotografen kan vara? ;) hihi

2012-01-27 @ 13:24:45
URL: http://paulinewalfridsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0